- Χρυσή ευκαιρία - για το ομολογούμενος πολύ καλό νέο website της (www.xe.gr)
- Eurobank - για την ποιότητα κ ασφάλεια των υπηρεσιών της
- Winbank - για καινοτόμες ιδέες και usability
- Plaisio - για το συνολικό προϊόν και B2B μοντέλο
Νομίζω πως αν εξαιρέσουμε κάποιες πραγματικά αξιόλογες παρουσίες στο χώρο (όπως οι πιο πάνω εταιρίες) αναφερόμαστε σε ένα θέατρο του παραλόγου με τόσους προέδρους και αυλικούς σαν μια περίληψη μερικών από των λόγων κατάρρευσης της Ελλάδας. Πολύ πρόεδροι ρε αδερφάκι μου.
Κάτι επίσης άξιο αναφοράς είναι πως για να βραβευθεί μια εταιρία θα έπρεπε να...πληρώσει (!) συμμετοχή. Ύποπτο. Άσκοπο. Σίγουρα όχι αδιάβλητο.
Καθ όλη λοιπόν τη διάρκεια της βραδιάς κανείς από τους ομιλητές ή τους βραβευθέντες δεν μίλησε για ROI. Αυτή τη μαγική λέξη που πολλές φορές δεν μας αρέσει να μετρήσουμε όλοι την ξέχασαν, επιμελώς. Δε λέω μπράβο που αναπτύξαμε τα social media της εταιρίας μας, μπράβο για τα 20.000 likes στο facebook, αλλά πόσα πληρώσαμε ρε παιδιά και πόσα πήραμε πίσω στο 3μηνο στο εξάμηνο στο χρόνο? Κανείς δεν ενδιαφέρεται το EBIT δεν ενδιαφέρει μάλλον τους marketeers στην Ελλάδα. Δεν πειράζει ο λογιστής έρχεται και τα νούμερα δε λένε ποτέ...παπάτζες.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
No comments:
Post a Comment